Aktualne impresje Z Magicznej Oazy

Moi Najdrozsi Czytelnicy, kazdego dnia, kazdej sekundy wrecz – jest tutaj tyle do sfotografowania! Sama juz nie jestem w stanie zliczyc istot, ktore sie tutaj wprowadzily, sa take piekne i wyjatkowe, ale zanim przygotuje ipad to istotki juz nie ma 😦 Stanowczo za dlugo trwa robinie zdjec ;-))) Dlatego staram sie codziennie, gdy tutaj jestem fotografowac wszystko energetycznie proprzez moje zmysly i wysylac do Was do Wszechswiata i zapisywac moje emocje i wrazenia w kronice i energiach Ziemi. Wowczas kazdy z Was wystarczy, ze zamknie oczy – pomysli o Oazie i juz moze czuc i widziec o wiele wiecej, niz sa w stanie oddac te zwykle zdjecia. Mimo wszystko raz na jakis czas zbiorowe fotki byscie mogli sledzic nasze postepy. Na razie mamy nadal pore sucha – od miesiecy nawet kropli deszczu, czuc jednak powolutku jesien … ten specyficzny zapach powietrza i wiatru zna z pewnoscia kazdy z Was … Z anielskim pozdrowieniem i moca pozytywnych wibracji i Milosci do naszej Matki Ziemi, istot natury dookoola nas Wasza Maria Bucardi

 

Wszystko to, co widziecie na zdjeciach powstalo w  pocie czola, kazdy kamien zostal ulozony na danym miejscu, kazda nawet najmniejsza roslinka zostala posadzona!!! Wczesniej nie bylo tutaj nic. Kiedys przesle Wam na YouTube film taka swoista dokumentacje, ale to w wolnym czasie

 

a takie oto nowe mieszkanki pojawily sie w Oazie – niesamowite, rozumieja wszystko, potrafia krazyc nad glowa i „smiac sie” do Was – sa tak duze jak ptaszek!!!

motyl_oaza

 

20140831-200808.jpg20140831-200811.jpg20140831-200804.jpg20140831-200751.jpg20140831-200827.jpg20140831-200816.jpg20140831-200900.jpg20140831-200824.jpg20140831-200854.jpg20140831-200904.jpg20140831-200908.jpg20140831-200918.jpg20140831-200926.jpg20140831-200931.jpg20140831-200912.jpg20140831-200835.jpg20140831-200839.jpg20140831-200843.jpg20140831-200847.jpg

20140831-192351.jpg

20140831-192401.jpg
znacie moje nastawienie do plastiku, ale zamiast doniczek na rozsade na razie nie udalo mi sie znalec czegos alternatywnego, wiec wykorzystuje te, ktore mam od lat.

20140831-192356.jpg

20140831-192413.jpg

20140831-192405.jpg
Zbiornik na wode pitna – stal sie punktem widokowym w Oazie i takim niezwyklym kamiennym Castelo 🙂

20140831-192417.jpg

20140831-192409.jpg

20140831-192421.jpg

20140831-192425.jpg

20140831-192429.jpg

 

20140831-192434.jpg

20140831-192449.jpg

20140831-192454.jpg

20140831-192504.jpg

20140831-192500.jpg

20140831-192521.jpg
Gorny staw pelen kijanek!!!

20140831-192511.jpg

20140831-192530.jpg

20140831-192536.jpg

20140831-192546.jpg

20140831-192555.jpg

 

20140831-192628.jpg

20140831-192635.jpg

20140831-192641.jpg

20140831-192647.jpg

20140831-192656.jpg

20140831-192702.jpg

20140831-192711.jpg

20140831-192718.jpg

20140831-192724.jpg

20140831-192730.jpg

20140831-192738.jpg

20140831-192744.jpg

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s