Niespodzianka – kolejne nasiona i prezent doniczki

Moi Kochani, pragne Was poinformowac, ze dzis doszly nowe nasionka. A do tego wczoraj wieczorem znalazlam przerzucone do ogrodka doniczki. Przypuszczam, ze pochodza od mojej znajomej Angielki, ale jeszcze nie mialam okazji jej zapytac. Doniczki sa nam niezwykle potrzebne do siania i pikowania mini roslinek. Taki magiczny podarunek od Wszechswiata 🙂

Nasionka sa niezywkle dokladnie opisane i do tego zostala zalaczona instrukcja uprawy i etykietki!!!! Wspaniale. Wsrod nasionek jest takze bylica pospolita magiczna roslina czarownic, ale o niej pozniej.

Nasionka z opisem i etykietkami
Nasionka z opisem i etykietkami
Doniczki - prezent
Doniczki - prezent
Doniczki - prezent
Doniczki - prezent
Reklamy

Czerwona Ksiega Roslin i Zwierzat

Moi Kochani w odpowiedzi na pytanie Ani wstawiam linki do Ksiag gatunkow wymarlych lub ginacych w Polsce. Ogrod jest poza Polska i tutaj niestety tych gatunkow jest jeszcze wiecej 😦

Ksiega I

http://pl.wikipedia.org/wiki/Polska_Czerwona_Ksi%C4%99ga_Ro%C5%9Blin

Ksiega II

http://pl.wikipedia.org/wiki/Polska_Czerwona_Ksi%C4%99ga_Zwierz%C4%85t

Ksiega III

http://pl.wikipedia.org/wiki/Czerwona_lista_ro%C5%9Blin_i_grzyb%C3%B3w_Polski

Jak podzielic czas

Moi Kochani w ostatnim czasie gromadzi sie tak wiele spraw, ze teksty beda krociutkie. Skonczylam moja nowa edycje ksiazki „Magia” – tutaj http://magiczny-swiat.es24.pl/opis/664020/biala-i-czarna-magia-rytualy-zaklecia-magiczne-nowa-edycja-kompletnie-zmieniona-i-rozszerzona.html , prowadze prace magiczne, odpowiadam na Wasze listy i koncze kolejna ksiazke o energiach, czyli o tym jak usuwac zle i aktywowac dobre energie w czterech scianach. Wiecej tutaj: https://bucardimaria.wordpress.com/2011/06/06/moi-kochani-w-tym-miesiacu-noc-kupaly/ – do tego najwyzszy czas by przyspieszyc prace w ogrodzie!!! Wybaczcie wiec, ze opisy poszczegolnych roslin pozostawie na pozniej. Z gory dziekuje za cierpliwosc i wyrozumialosc Wasza Maria Bucardi

Pierwsze rosliny – sloneczniki

Moi Kochani, widzieliscie sadzonki slonecznikow juz wczesniej, gdy wysialam je u przyjaciela. W tej chwili trafia do tej goracej Ziemi. Odczekalam kilka dni, ale niestety nie pojawily sie zadne chmury :-(( Dlatego zdecydowalam stworzyc sztuczny krotkotrwaly cien z galazek bambusa i paproci. Jak widac na zdjeciu teraz pod galazkami jest troszke wiecej cienia i sloneczniki beda w pewnym stopniu ochronione przez pierwsze dni. Po posadzeniu podlalam je woda przyniesiona z rzeki. Nadal planujemy jak zrobic system nawadniajacy, tani i dobry. Moze pociagniemy wode z rzeki zwykla tuba plastikowa, niestety to odleglosc okolo 1,5 km. Zreszta nie musze dodawac, ze takie praktyki sa zabronione, ale coz nie ma innego wyjscia. Woda jest darem boskim i kazdy ma do niej prawo. Boskie prawo jest takie samo dla ziol, jak i dla ludzi czy zwierzat czy upraw pryskanych chemia rozrzedzana zyciodajna woda!!!

 

W tym miejscu pragne dodac, ze galazki bambusa i paproci zebralam po ustaleniu i przyzwoleniu przez duchy tych roslin z zachowaniem magicznej zasady wymiany i rownowagi. Dodaje ta informacje by nikt nie myslal, ze biore cos bez pozwolenia i bez dania czegos w zamian!

Sloneczniki do sadzenia i z prawej cien - czyli galazki babmusa i paproci
Sloneczniki do sadzenia i z prawej cien - czyli galazki babmusa i paproci
galazki babmusa i paproci tworzace cien
galazki babmusa i paproci tworzace cien